gralgrathor.punt.nl
Abonneren
Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!
Laatste reacties
Kijk, een boot!
Staakt uw geraaskal, menswezen, en denk na over hetgeen u verbaal heeft uitgescheiden. Wilt u die open deur werkelijk intrappen? Schept u er plezier in te vragen naar de bekende weg? Laat uw blik mijn vinger volgen, en ziet daar in de verte, jawel, een boot.

€ 10
Klik hier op.
Klik vaak.
Dell; I'm lovin'it!
 Zoooo... even een mailtje geschreven naar de Dell servicedesk.
 
 Omschrijving probleem:
 
 Ik heb toen ik trachtte een geheugenmodule te vervangen de notebook enigszins beschadigd. Ik ben tenslotte tot de conclusie gekomen dat het me niet eigenhandig gaat lukken de module te vervangen zonder de computer volledig onbruikbaar te maken. De klep die de geheugenmodules bedekt is verbogen, doch de schroeven zitten nog steeds muurvast.
 
 Eveneens is reeds enige tijd het toetsenbord van het systeem toe aan vervanging.
 
 De notebook werkt nog, tot mijn verbazing, maar toch zou ik erg graag een geheugenupgrade uitvoeren. Ik heb de module al aangeschaft. Wat zijn mijn opties?
 
 Stappen die ik heb genomen het probleem op te lossen:
 
 - Met miniatuur-kruiskopschroevendraaier geprobeerd schroefjes los te krijgen.
 - Met mes geprobeerd schroefjes los te krijgen.
 - Met hamer geprobeerd schroefjes los te krijgen.
 - Met mes geprobeerd klep los te krijgen.
 - Met waterpomptang geprobeerd klep los te breken.
 
 
 
zucht. 

Reacties

Andijvie op 14-01-2008 10:45
Geachte heer.
Probeert u het eens met een hamer.
 
Met vriendelijke groet,
de helpdesk.
Gralgrathor op 07-02-2008 12:16
Wel goed lezen, hoor, helpdesk.
 
Het is overigens uiteindelijk gelukt met een klopboormachine.
Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld
Domeinregistratie en hosting via mijndomein.nl